World Eater
A failed experiment by a waste disposal company has led to a nightmare of huge proportions.
As you realize the gravity of the situation, you must use your trusty hammer and jetpack to put an end to it!
But don't wait too long...
World Eater is een 3D WebGL game die ik voor mijn opleiding heb gemaakt met Unity. De timeframe van deze opdracht was vier maanden in een team van vier man. Mijn rol in dit team was programmeur, game designer en scrum master.
De opdracht was om een bossfight te maken met meerdere fasen en een unieke core mechanic. En wij hebben als core mechanic gekozen voor: Gravitational Pull.
World Eater is een 3D WebGL game die ik voor mijn opleiding heb gemaakt met Unity. De timeframe van deze opdracht was vier maanden in een team van vier man. Mijn rol in dit team was programmeur, game designer en scrum master.
De opdracht was om een bossfight te maken met meerdere fasen en een unieke core mechanic. En wij hebben als core mechanic gekozen voor: Gravitational Pull.
Wat ik heb gemaakt
- Boss controller (Jump planet gap)
- Boss controller (Shockwave attack)
- Player controller (Jetpack)
- Player controller (Dash)
- Dialog system
- Notification system
- Screenshake system
- Smooth camera system
- Game-over UI
- Main menu UI
- Settings UI
- Asteroid spawner
- & Natuurlijk heel veel bugfixes

Gallery




